پیش‌بینی افزایش تردد در محورهای خوزستان تا ۴۸ ساعت آینده

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 اسفند 1402 | 09:32 ق.ظ
پیش‌بینی افزایش تردد در محورهای خوزستان تا ۴۸ ساعت آینده رئیس پلیس راه خوزستان از پیش‌بینی افزایش تردد خودروها در محورهای استان تا ۴۸ ساعت آینده در آستانه تعطیلات نوروزی خبر داد. سرهنگ سعید رحیمی، با اشاره به وضعیت تردد در محورها اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محورهای خوزستان افزایش یافته است و انتظار می‌رود میزان رفت و آمد در محورها تا ۴۸ […]

رئیس پلیس راه خوزستان از پیش‌بینی افزایش تردد خودروها در محورهای استان تا ۴۸ ساعت آینده در آستانه تعطیلات نوروزی خبر داد.

سرهنگ سعید رحیمی، با اشاره به وضعیت تردد در محورها اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محورهای خوزستان افزایش یافته است و انتظار می‌رود میزان رفت و آمد در محورها تا ۴۸ ساعت آینده بیشتر شود.

وی در خصوص بازه زمانی تردد افزود: بیشترین ترددها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و سپس از ساعت ۲۱ تا ۲۴ است. پیش‌بینی می‌شود امسال در ۲۸ و ۲۹ اسفندماه بیشترین تردد در سطح محورهای خوزستان را داشته باشیم.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر شاهد ورودی به خوزستان هستیم، گفت: بیشترین ورودی و خروجی از سمت استان لرستان از ورودی اندیمشک و ورودی ایذه است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار