پشتیبانی از همه شهرهای خوزستان در بارش‌های پیش رو/ جلوگیری از تردد خودروها در بارندگی شدید

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 اسفند 1402 | 09:18 ق.ظ
پشتیبانی از همه شهرهای خوزستان در بارش‌های پیش رو/ جلوگیری از تردد خودروها در بارندگی شدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بر لزوم خودداری از تردد و سفرهای بین‌شهری و بین‌استانی هنگام بارندگی‌های پیش رو تاکید کرد. محمد خانچی با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان خوزستان از بامداد سه‌شنبه، اظهار کرد: از نظر اداره‌کل هواشناسی، سراسر استان خوزستان در وضعیت قرمز است و فعالیت این سامانه تنها […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بر لزوم خودداری از تردد و سفرهای بین‌شهری و بین‌استانی هنگام بارندگی‌های پیش رو تاکید کرد.

محمد خانچی با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان خوزستان از بامداد سه‌شنبه، اظهار کرد: از نظر اداره‌کل هواشناسی، سراسر استان خوزستان در وضعیت قرمز است و فعالیت این سامانه تنها مختص به شمال استان نیست. در این شرایط، به همه دستگاه‌های امدادی و اجرایی استان خوزستان برای پشتیبانی از شهرها اعلام آماده‌باش شده است و  دهیاران، فرمانداران و همه عوامل اجرایی در استان خوزستان در آماده‌باش هستند.

وی افزود: در مناطقی که پیش‌بینی شده خطرآفرین هستند و دچار آبگرفتگی خواهند شد، سعی شده است تجهیزات متناسب مستقر شوند تا با آغاز بارندگی مشکی ایجاد نشود.

خانچی گفت: انتظار داریم مردم حتما در زمان بارندگی و به‌ویژه در سفرهای بین‌شهری و بین‌استانی، در صورتی‌که ضرورت ندارد، تردد نکنند. به پلیس ابلاغ شده است و در صورت بارندگی شدید از تردد خودروها جلوگیری می‌کند تا مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

وی افزود: روستاییان حتما امشب پمپ‌های آب خود را جمع‌آوری کنند تا در بارندگی دچار مشکل نشوند. در حوزه عشایری هم حتما باید عشایر جابه‌جا می‌شدند و اگر در مناطقی هنوز عشایر جابه‌جا نشده‌اند امشب حتما اقدام کنند تا هم دچار صاعقه نشوند و هم بارندگی برای آن‌ها مشکل ایجاد نکند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان که با بخش خبری تلویزیون صحبت می‌کرد، گفت: هلال‌احمر، اورژانس، پلیس و همه عوامل پای کار هستند و امیدواریم بارندگی خوبی را تجربه کنیم. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار