کمک‌رسانی فراتر از مسئولیت؛ نیشکر در کنار مردم ایستاد/استقرار تانکرهای مکنده برای تخلیه آب‌های سطحی در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 7 فروردین 1403 | 15:48 ب.ظ
کمک‌رسانی فراتر از مسئولیت؛ نیشکر در کنار مردم ایستاد/استقرار تانکرهای مکنده برای تخلیه آب‌های سطحی در اهواز با آغاز موج دوم بارش‌ها در خوزستان، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تیم‌های عملیاتی خود را در مناطق بحرانی اهواز و شهرستان کارون مستقر کرده تا به دفع آب‌های سطحی و رفع مشکلات آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌ها کمک کند.

با وجود انتخاب شرکت توسعه نیشکر به‌عنوان «معین» منطقه پنج شهرداری اهواز، اما این شرکت کمک‌رسانی خود را به فراتر از تعهد و مسئولیت خود گسترش داده و در منطقه هشت شهرداری نیز به لایروبی کانال‌ها و دفع آب‌های سطحی می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، یک تیم عملیاتی نیشکر با تجهیزاتی همچون بیل مکانیکی، از روز گذشته کانال منتهی به ایستگاه فاضلاب «پیچ‌وار» واقع در منطقه هشت شهرداری اهواز را لایروبی می‌کنند تا از آبگرفتگی معابر در این منطقه جلوگیری شود. علاوه بر این، چندین دستگاه دیزل پمپ و تانکر مکنده نیز از سوی این شرکت در اختیار شهرداری اهواز و شهرستان کارون قرار گرفته است.

اقدامات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در کمک به رفع آبگرفتگی‌ها به‌گونه‌ای بوده که استاندار خوزستان در نشست بررسی و آسیب‌شناسی اقدامات و تمهیدات صورت‌گرفته در بارش‌های اخیر گفته است که نیشکر به‌خوبی پای کار آمده است.

این شرکت، با همکاری سایر نهادها و ارگان‌های دولتی از جمله ستاد بحران استانداری خوزستان و فرمانداری شهرستان‌های اهواز و کارون، تلاش‌های خود را برای دفع روان‌آب‌ها و رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر به کار گرفته است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی خوزستان، بارش باران از امروز یکشنبه (پنجم فروردین ماه) در نقاط مختلف استان شروع شده و تا دوشنبه‌شب ادامه خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار