صدور مجوز پرداخت تسهیلات برای مقاوم سازی مسکن در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 18 فروردین 1403 | 11:39 ق.ظ
صدور مجوز پرداخت تسهیلات برای مقاوم سازی مسکن در خوزستان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان از صدور مجوز پرداخت تسهیلات برای مقاوم سازی ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان خبر داد.

روح الله عمادی با اشاره به رشد ۳ برابری پرداخت تسهیلات مسکن روستایی گفت: امسال مجوز پرداخت تسهیلات مسکن برای ۱۷ هزار واحد به استان داده شده است و توصیه می‌شود روستاییان و مردم شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر از این فرصت برای مقاوم‌سازی خانه‌های خود در برابر حوادث و مخاطره‌های طبیعی استفاده کنند.

وی افزود: مبلغ تسهیلات مسکن ارزان ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده که امکان پرداخت این میزان به متقاضان فراهم است.

عمادی به وقوع زلزله امروز در شهر مشراگه از توابع رامشیر اشاره کرد و ادامه داد: تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن خوزستان آمادگی ارزیابی خسارت‌های احتمالی این زمین‌لرزه به خانه‌های شهر مشراگه را دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با بیان اینکه تاکنون خسارتی از این منطقه اعلام نشده است، اضافه کرد: مردم برای حفظ امنیت مالی و جانی خانواده‌های خود در برابر حوادث و بلایای طبیعی از تسهیلات مسکن برای مقاوم سازی خانه‌های خود استفاده کنند.

پیش از این مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان اعلام کرد، تمهیدات لازم برای بازسازی یکهزار بافت فرسوده در شهرستان آغاجاری و تعمیر ۳ هزار خانه در شهرستان آبادان در حال انجام است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار