پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت عید سعید فطر

تاریخ انتشار: پنجشنبه 23 فروردین 1403 | 00:24 ق.ظ
پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت عید سعید فطر مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون سه شنبه ۲۱ فروردین طی پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.   پیام مهندس قباد ناصری به شرح زیر است.   بسمه تعالی جوهر این عید(فطر) عبارت است از توجه به معنویت، طلب مغفرت و درخواست رحمت پروردگار مقام معظم […]

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون سه شنبه ۲۱ فروردین طی پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

 

پیام مهندس قباد ناصری به شرح زیر است.

 

بسمه تعالی

جوهر این عید(فطر) عبارت است از توجه به معنویت، طلب مغفرت و درخواست رحمت پروردگار

مقام معظم رهبری

 

بهار معرفت افزایی و سیر در ملکوت رحمت ایزد متعال، ماه پاداش ها، قدر و مقدر شدن سرنوشت ها در آستانه سرآمدن است و چشم انتظاریم عید بازگشت به فطرت را با آرزوی زدوده شدن زنگار معصیت های خواسته و ناخواسته به لطف حضرت دوست و پشتوانه یک ماه روزه داری خالصانه  در نهان و عیان. در آن روز بزرگ به نماز عشق خواهیم ایستاد و در قنوتش تضرع وصال سرخواهیم داد و تنها از وجود مقدسش، فرج موعود را طلب خواهیم کرد.

کارکنان صنعت نفت، استوار و ثابت قدم با دل و زبانی روزه دار، این ماه مبارک را با عطش قرب الهی و خدمت به هموطنان و کشور اسلامی مان سپری کردند و همچون همیشه، کلیه اهداف تولیدی را تحقق بخشیدند؛ این دستاورد همان پاداشی است که برای صبرو بردباری در مقابل دشواری ها وعده داده شده است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات یکایک عزیزان، فرارسیدن عید سعید فطر، بزرگترین عید جهان اسلام و مسلمانان را به خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه احدیت سلامت و شادکامی را برای ملت شریف ایران و عزت و اقتدار روز افزون در کلیه عرصه ها  را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی  مسئلت دارم.

قباد ناصری


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار