مهندس عذاری اهوازی: برنامه‌ریزی برای جهش تولید در سال جدید با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها/گام بلند شرکت نفت و گاز اروندان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 فروردین 1403 | 12:46 ب.ظ
مهندس عذاری اهوازی: برنامه‌ریزی برای جهش تولید در سال جدید با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها/گام بلند شرکت نفت و گاز اروندان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: اقدامات خوبی برای جهش تولید در شرکت نفت و گاز اروندان انجام شده و استفاده بیشتر از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها به عنوان نوعی از ظرفیت مردمی برای تحقق شعار سال از برنامه‌های مهم شرکت در سال جدید است.

دوشنبه  (۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) اولین جلسه تولید شرکت نفت و گاز اروندان در سال جدید با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و روسا این شرکت برگزار شد.

در این جلسه مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با اشاره به تحقق برنامه‌های از پیش تعیین شده در سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته علاوه بر تحقق تولید در بحث قرارداد یک سرمایه‌گذاری ۱۱.۳ میلیارد دلاری برای آزادگان گسترده (میادین آزادگان شمالی و جنوبی) منعقد شد که نوید یک تحول بزرگ در توسعه میادین آزادگان است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری بخش‌های مختلف در حوزه نفت و گاز در کنار نظارت و مدیریت فنی از سوی شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه با توجه به تخصص ارزشمند خود در این حوزه قطعا می‌تواند ضمن تسریع در امور، سودآوری بالا در بازگشت سرمایه و همچنین سرعت بخشی به برداشت از این میدان مشترک مهم گردد.

عذاری اهوازی با اشاره به اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه دانش‌بنیان و تولید بار اول بر افزایش مسئولیت‌های اجتماعی به دنبال توسعه شرکت نفت و گاز اروندان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

وی خواهان تحولات در مباحث امورفنی، تولیدی و نظایر آن در سال جدید را ضروری دانست و گفت: پیگیری مستمر در کلیه امور یک امر ضروری بوده و نیازمند توجه جدی همه ادارات به آن است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به اهمیت زمان در انجام امور، افزود: برای هر کاری آغاز و خاتمه تعریف شده که باید رعایت شود چرا که اگر امورات در زمان تعیین شده خود انجام نشود ممکن است نیاز و ضرورت آن زیر سوال برود.

وی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی روزانه، بلند مدت و کوتاه مدت در کارها، عنوان کرد: برنامه سنگینی برای تولید در سال جاری بر عهده ما قرار داده شده است لذا همه همکاران باید بیش از گذشته هماهنگ و با برنامه‌ریزی دقیق به سمت جلو حرکت کنیم و لازمه آن حفظ روحیه جهادی و برادری است.

مهندس عذاری اهوازی جهش تولید در سال جدید را از برنامه‌های مهم شرکت نفت و گاز اروندان عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی دقیق، ثبت رویدادها، توجه به نکات ایمنی، استفاده از تجربیات گذشته و دانش فنی و همچنین توجه به فناوری‌های روز و استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق داخلی در کنار تلاش بی وقفه همکاران و متخصصان شرکت از مواردی است که می‌تواند ما را به اهداف سال جدید برساند.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، بیان کرد: اقدامات خوبی برای جهش تولید در شرکت نفت و گاز اروندان انجام شده و استفاده بیشتر از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها به عنوان نوعی از ظرفیت مردمی برای تحقق شعار سال از برنامه‌های مهم شرکت در سال جدید است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پایان از تلاش‌های مدیران، روسا و کلیه کارکنان و همکاران خود در شرکت نفت و گاز اروندان برای تحقق اهداف سال ۱۴۰۲ تجلیل کرد و خواستار ادامه این تلاش‌ها برای رسیدن به اهداف جدید این شرکت شد و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار