کشت پاییزه خوزستان همچنان روی میز بررسی

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: سه شنبه 10 مهر 1397 | 08:14 ق.ظ
کشت پاییزه خوزستان همچنان روی میز بررسی کشاورزنیوز- سرپرست معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: جلسات شورای کشاورزی برگزار شده است و نهایتا امروز تا فردا سطوح کشت پاییزه را نهایی خواهیم کرد و سپس در جلسه شورای کشاورزی استان آن را تصویب خواهیم کرد

حمیدرضالشکری در خصوص کشت پاییزه اظهار کرد: در جلسه شورای کشاورزی که در هفته گذشته برگزار شد، تصمیم بر این شد تا در جلسات کارشناسی با سازمان جهاد کشاورزی در خصوص سطوح نهایی کشت پاییزه تصمیم‌گیری و اعلام نظر کنیم.

وی افزود: این جلسات برگزار شده است و نهایتا امروز تا فردا سطوح کشت پاییزه را نهایی خواهیم کرد و سپس در جلسه شورای کشاورزی استان آن را تصویب خواهیم کرد.

سرپرست معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: تا فردا جمع‌بندی نهایی را در خصوص سطوح و بحث تامین آب مورد نیاز کشت پاییزه به استان ارائه خواهیم داد تا در خصوص تصویب آن در شورای کشاورزی استان تصمیم‌گیری شود.

لشکری عنوان کرد: ظرف یک یا دو روز آینده برنامه کشت پاییزه استان به صورت مصوب و هماهنگ میان سازمان آب و برق خوزستان و سازمان جهاد کشاورزی استان با ابلاغ رسمی استانداری منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: همه مسایل در بحث کشت پاییزه بررسی شده است و بر اساس حجم موجود آب و آورد رودخانه‌ها در خصوص تخصیص آب به کشت پاییزه و میزان سطوح قابل کشت به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید.

منبع: ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار