چشم‌انداز سوددهی نیشکر با وجود بحران خشکسالی روشن است

تاریخ انتشار: سه شنبه 7 دی 1400 | 09:02 ق.ظ
چشم‌انداز سوددهی نیشکر با وجود بحران خشکسالی روشن است تلفیق تجارت و تولید، برنامه‌ریزی و همت جهادی کارکنان بستر ساز رسیدن به اهداف عالی شرکت و سودآوری بی‌نظیر بود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، عملکرد شرکت‌های گروه توسعه نیشکر و صنایع جانبی را در سال بهره‌برداری ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در زمینه سودآوری و پارامترهای تولید بی‌نظیر عنوان کرد.

دکتر عبدعلی ناصری یک‌شنبه (پنجم دی ماه) در پایان مجامع عمومی عادی سالیانه شرکت‌های گروه توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان این مطلب بیان داشت که تولید ۶۱۸ هزار تن شکر و رکورد تصفیه ۷۴۳ هزار شکر سفید، شرکت را در مسیر سوددهی چهار برابری نسبت به گذشته قرار داد.

وی رونق حاصل شده در صنعت نیشکر را حاصل همراهی، همدلی و پشتیبانی اعضای هیات مدیره، مدیران عامل و همه پرسنل خانواده بزرگ توسعه نیشکر برشمرد و افزود: تلفیق تجارت و تولید، برنامه‌ریزی و همت جهادی کارکنان بستر ساز رسیدن به اهداف عالی شرکت و سودآوری بی‌نظیر بود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات صورت گرفته در واحدهای نیشکری جهت مقابله با بحران کم آبی در تابستان قدردانی کرد و افزود: علیرغم خشکسالی شدید اما چشم‌انداز سودآوری شرکت روشن است و پیش‌بینی می‌شود این شرکت در سال بهره‌برداری جاری نیز مانند سال گذشته، سودآوری مناسبی داشته باشد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی علی‌رغم دو بحران خشکسالی و سیلاب در دو سال گذشته، با تمهیدات اندیشیده شده توانست به سودآوری مناسبی دست یابد.

ایجاد رضایتمندی در کارکنان، حاکم شدن تفکر کارسالاری و توجه به مسئله رفاه و امنیت شغلی، برنامه ریزی و تلاش برای صیانت از تولید و … از جمله مواردی است که موجب سودآوری این شرکت حتی در شرایط بحران خشکسالی و سیلاب شده است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار