توصیه‌های پلیس راهور اهواز برای رانندگی در معابر آبگرفته؛

امروز در این مسیرهای شهر اهواز با احتیاط برانید

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 دی 1400 | 11:31 ق.ظ
امروز در این مسیرهای شهر اهواز با احتیاط برانید رئیس پلیس راهور اهواز با اشاره به لغزندگی مسیرها در بارندگی، گفت: توصیه می‌شود رانندگان در صورت تشخیص ندادن وجود چاله یا نوار حفاری در اماکن دچار آبگرفتگی، مسیر خود را تعییر دهند تا گرفتار نشوند.

سرهنگ سعید رحیمی  با اشاره به آغاز بارندگی‌ها در اهواز اظهار کرد: در این شرایط باید قبل از حرکت از سلامت برف پاک‌کن‌ها، چراغ‌ها، لنت ترمزها و سیستم بخاری اطمینان حاصل شود.

وی افزود: با توجه به آبگرفتگی برخی از معابر شهری، رانندگان باید به محل‌های دارای نوار حفاری به ویژه منتهی‌الیه سمت راست مسیرها در کوی رسالت، تراکتورسازی، بخشی از کوی علوی، بخشی از کوی ملت و شهرک دانشگاه توجه کنند و تا حد امکان از کنار جدول‌ها عبور کنند.

رئیس پلیس راهور اهواز گفت: توصیه می‌شود رانندگان در صورت تشخیص ندادن وجود چاله یا نوار حفاری در اماکن دچار آبگرفتگی، مسیر خود را تعییر دهند تا گرفتار نشوند.

وی بیان کرد: در این شرایط، رانندگان توجه به جلو و سرعت مطمئنه را رعایت کنند زیرا در شرایط بارندگی ضریب اصطکاک بین لاستیک و آسفالت به شدت کاهش می‌یابد و با ترمزهای طولانی، خودرو سُر می‌خورد.

رحیمی افزود: در زمان بارندگی و لغزنده بودن راه‌ها، تصادفات واژگونی در مسیرهای بزرگراهی رخ می‌دهد که این مساله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و ترمز ناگهانی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار