توضیحی درباره خطر نشست زمین در یک محله مسکونی اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 دی 1400 | 08:30 ق.ظ
توضیحی درباره خطر نشست زمین در یک محله مسکونی اهواز شهردار منطقه ۲ شهرداری اهواز در خصوص گودبردای و ساخت و ساز ناایمن در منطقه کوی سید خلف، گفت: ایمن‌سازی این محدود تا پایان هفته آینده به اتمام می‌رسد. رسول جامعی در خصوص یک مورد گودبرداری و ساخت و ساز ناایمن در منطقه کوی سید خلف و احتمال نشست زمین در این پروژه اظهار کرد: […]

شهردار منطقه ۲ شهرداری اهواز در خصوص گودبردای و ساخت و ساز ناایمن در منطقه کوی سید خلف، گفت: ایمن‌سازی این محدود تا پایان هفته آینده به اتمام می‌رسد.

رسول جامعی در خصوص یک مورد گودبرداری و ساخت و ساز ناایمن در منطقه کوی سید خلف و احتمال نشست زمین در این پروژه اظهار کرد: این پروژه مهندس ناظر دارد و نقشه تاسیسات نظارت آن تایید شده است.

وی با اشاره به تصاویر منتشرشده از نشست زمین در منطقه کوی سید خلف افزود: بر اساس آخرین بازدید از این محل، ایمن‌سازی انجام شده و کلیپ منتشرشده مربوط به روز نخست گودبرداری است که موارد ایمنی رعایت نشده بود.

شهردار منطقه ۲ شهرداری اهواز گفت: ایمن‌سازی در محدوده تا ارتفاع ۵ متری انجام شده است و تا انتهای هفته آینده این کار به پایان خواهد رسید.

جامعی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با بیان اینکه شرایط تحت کنترل است، افزود: مالک پروژه با اداره برق در مورد کابل‌های برق این پروژه، رایزنی و آمادگی خود برای جابه‌جایی خط را اعلام کرده است که اداره برق نیز برای جابه‌جایی خطوط برق به سمت مقابل خیابان اقدام کرده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار