بازدید رییس سازمان صمت خوزستان از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان آبادان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 دی 1400 | 09:43 ق.ظ
بازدید رییس سازمان صمت خوزستان از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان آبادان امیرحسین نظری در بازدیدی که از واحدهای واقع در شهرک صنعتی آبادان داشته اند بیان کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده در سفر یک روزه به شهرستان آبادان از چند واحد دارای مشکل در این شهرستان بازدید شد و طی نشست با مسئولین و مدیران واحدهای مذکور مشکلات این واحدهای تولیدی بررسی شد. […]

امیرحسین نظری در بازدیدی که از واحدهای واقع در شهرک صنعتی آبادان داشته اند بیان کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده در سفر یک روزه به شهرستان آبادان از چند واحد دارای مشکل در این شهرستان بازدید شد و طی نشست با مسئولین و مدیران واحدهای مذکور مشکلات این واحدهای تولیدی بررسی شد.

وی با اشاره به مشکلات شرکت پترو آذر کاسپین ادامه داد: این شرکت تولید کننده هیدروکربن های سبک با اشتغال حدود ۵۰ نفر به طور مستقیم با مشکل تامین مواد خام روبرو است که قرار شد مشکل این واحد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و مشکل آن حل شود.
وی افزود: شرکت شمس جاوید، تولید کننده پلی اتیلن سبک است که در تولید انواع محصولات پلاستیکی با اشتغال مستقیم حداقل ۷۰ نفر بوده که ضمن بازدید از این شرکت بررسی لازم در تسریع پرداخت تسهیلاتی بانکی به این شرکت انجام شد.

نظری ادامه داد: در خصوص کارخانه مذکور جهت تامین مواد اولیه پیگیری های لازم انجام شده قرار بر این شد که طی چند روز آینده مشکل ایشان مرتفع گردد.

رئیس سازمان صمت خوزستان گفت : در این سفر یک روزه موفق به رفع مشکل پروانه بهره برداری شرکت ماهان ساحل اروند که شرکت بسته بندی و فرآوری ماهی و میگو شدیم و در خصوص پرداخت تسهیلات به شرکت عسل قند که تولید کننده نبات است اقدامات لازم جهت پرداخت تسهیلات به ایشان انجام گرفت.

در خاتمه رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد که مجموعه صمت استان آمادگی هرگونه کمک رسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان با توجه به تسهیلات در اختیار و همچنین اهرم قدرت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار