رهایی ۲۴۶ زندانی خوزستانی جرائم مالی غیر عمد در ۱۰ ماهه امسال

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 دی 1400 | 09:23 ق.ظ
رهایی ۲۴۶ زندانی خوزستانی جرائم مالی غیر عمد در ۱۰ ماهه امسال رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با همت ستاد دیه و کمک خیرین در ۱۰ ماهه امسال ۲۴۶ نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی گفت: به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با همت ستاد دیه، کمک خیرین و بسیج حقوقدانان استان، ۴۲ نفر از زندانیان معسر و بدهکار مالی و جرائم مالی غیر عمد آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

به گفته او تاکنون ۲۴۶ نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد خوزستانی از بند زندان رهایی یافتند.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در امر آزادی این زندانیان، بسیج حقوقدانان استان بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان جهت پرداخت بدهی این ۴۲ زندانی معسر و بدهکار کمک نمودند.

رئیس کل دادگستری خوزستان می گوید: در مجموع بدهی این زندانیان ۲۶ میلیارد تومان بوده است که حدود ۲۰ میلیارد تومان آن نیز با پذیرش اعسار از سوی دادگستری استان به آنان کمک و همچنین شکات بیش از ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از طلبشان گذشت کرده اند که زمینه آزادی این ۴۲ نفر فراهم شد.

۲۴۶ مددجو خوزستانی امسال با کمک خیرین آزاد شده اند ،که بالغ بر ۹۴ میلیارد تومان بدهی آن‌ها بوده است و برای ۴۲ نفر زندانی که مبلغ بدهی آن‌ها بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان بوده است ،شکات بیش از سه میلیارد و دویست میلیون تومان گذشت شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار