دستگیری سرکرده باند قاچاق سلاح در اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 بهمن 1400 | 19:35 ب.ظ
دستگیری سرکرده باند قاچاق سلاح در اهواز فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سرکرده باند قاچاق سلاح و مهمات در اهواز خبر داد. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان خوزستان، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری اداره‌کل اطلاعات در رصد اطلاعاتی یک نفر از عناصر اصلی ضد […]

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سرکرده باند قاچاق سلاح و مهمات در اهواز خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان خوزستان، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری اداره‌کل اطلاعات در رصد اطلاعاتی یک نفر از عناصر اصلی ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات جنگی را در شهرستان‌ اهواز شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با تحقیقات گسترده پلیسی، محل مخفیگاه این قاچاقچی را در یکی از مناطق شهرستان اهواز شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی، سرکرده باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در بازرسی از مخفیگاه و محل جاساز متهم ۱۲ قبضه سلاح کلت کمری، یک قبضه سلاح کلاشینکف و ۲۴ تیغه خشاب مربوطه کشف شد.

سردار صالحی تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهیم کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار