پیام مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در پی کسب هفت رکورد تولید در فروردین ۱۴٠۲

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 | 08:23 ق.ظ
پیام مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در پی کسب هفت رکورد تولید در فروردین ۱۴٠۲ بنام خداوند بخشنده و مهربان   شکر خداوند منان را بجای می آوریم که بار دیگر جهادگران عرصه تولید کاری کردند، کارستان و در ماه میهمانی خدا در تقارن بهار طبیعت و قرآن، با تلاشی مضاعف با ثبت هفت رکورد تولید ماهیانه، ثابت کردند رکوردشکنی در شرکت فولاد خوزستان پایانی ندارد.   دستیابی به هفت […]
بنام خداوند بخشنده و مهربان
 
شکر خداوند منان را بجای می آوریم که بار دیگر جهادگران عرصه تولید کاری کردند، کارستان و در ماه میهمانی خدا در تقارن بهار طبیعت و قرآن، با تلاشی مضاعف با ثبت هفت رکورد تولید ماهیانه، ثابت کردند رکوردشکنی در شرکت فولاد خوزستان پایانی ندارد.
 
دستیابی به هفت رکورد تولید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده است، نشان از تعبیر و عمل به فرمایشات معظم‌له دارد. 
 
بر خود لازم می‌دانم کسب این موفقیت تاریخی را به سربازان خط مقدم‌ تولید فولاد خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از حمایت‌های بی‌دریغ هیات مدیره و سهامداران سپاسگزاری نمایم.
 
امید که در ادامه به لطف خداوند متعال شاهد تداوم موفقیت‌های مجموعه فولاد خوزستان در عرصه‌های مختلف تولید بوده و با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه به اقتصاد ایران اسلامی و خوزستان قهرمان خدمت نماییم.
 
 
و من الله التوفیق
امین ابراهیمی 
مدیرعامل فولاد خوزستان
 
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار