مهندس رضا در آی سی یو ؛ چشم انتظار دعای مردم خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 23 اردیبهشت 1402 | 17:20 ب.ظ
مهندس رضا در آی سی یو ؛ چشم انتظار دعای مردم خوزستان در حادثه تروریستی عصر روز گذشته ایذه که منجر به قتل فاجعه بار و تاسف انگیز حاج اکبر لیموچی مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب و از پیشکسوتان و فعالان رسانه ای استان خوزستان شد یکی از همراهان و دوستان او نیز مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت . مهندس رضا لجم اورک شهبازی از جوانان […]

در حادثه تروریستی عصر روز گذشته ایذه که منجر به قتل فاجعه بار و تاسف انگیز حاج اکبر لیموچی مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب و از پیشکسوتان و فعالان رسانه ای استان خوزستان شد یکی از همراهان و دوستان او نیز مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت .

مهندس رضا لجم اورک شهبازی از جوانان متعهد و پرتلاش شهرستان ایذه در این حادثه تروریستی در کنار مرحوم لیموچی از ناحیه های مختلف مورد اصابت گلوله های تروریست ها قرار گرفت .

این جوان برومند ایذه ای هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های خصوصی اهواز بستری شده است.

از همه مردم شریف خوزستان استدعا دارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حاج اکبر لیموچی، برای سلامتی و شفای این جوان رعنا و تحصیلکرده دست به دعا بردارند تا بتواند هر چه سریع تر به آغوش خانواده چشم انتظارش بازگردد.

لذا این فاجعه تروریستی علاوه بر اینکه یکی از همکاران متعهد رسانه های را از ما گرفت رضا لجم اورک عزیز را هم دچار جراحت شدید کرده است که ضرورت شناسایی و مجازات عوامل این حادثه دهشتناک را از سوی مسئولان ارشد استان در سریع ترین زمان ممکن را تشدید می کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار