تمام فاضلاب ورودی به کارون، دز و کرخه باید حذف شوند

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 | 10:57 ق.ظ
تمام فاضلاب ورودی به کارون، دز و کرخه باید حذف شوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بر حذف ورود فاضلاب به رودخانه کارون، دز و کرخه تاکید کرد. محمدرضا کرمی نژاد در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های آبرسانی و فاضلاب دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام فاضلاب ورودی به رودخانه های کارون، دز و کرخه باید حذف شوند و این در دستور کار […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بر حذف ورود فاضلاب به رودخانه کارون، دز و کرخه تاکید کرد.

محمدرضا کرمی نژاد در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های آبرسانی و فاضلاب دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام فاضلاب ورودی به رودخانه های کارون، دز و کرخه باید حذف شوند و این در دستور کار جدی ما است.

وی افزود: ۴۲۶ میلیارد تومان پروژه فاضلاب در شهرستان دزفول در حال اجرا است که امیدواریم با تلاشی که در حال انجام است هرچه سریعتر شاهد تکمیل این طرح‌ها باشیم.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: همچنین بیش از ۷۱۷ میلیارد تومان در بخش آب در شهرستان دزفول پروژه در حال اجرا و یا تکمیل شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: در حال حاضر ۱۱۴۳ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان دزفول است که در حال اجرا هستند و اقدامات قابل توجهی در بخش آب و فاضلاب انجام شده که می‌تواند به حل مشکلات این شهرستان کمک کند.

وی با بیان اینکه امسال وضعیت آبی ما نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است، افزود: از اوایل دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در بحث حل مشکلات آب انجام شده است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار