کشف ۳۲۰۰ قرص غیرمجاز در خرمشهر

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 خرداد 1402 | 08:34 ق.ظ
کشف ۳۲۰۰ قرص غیرمجاز در خرمشهر فرمانده انتظامی خرمشهر از کشف ۳ هزار و ۲۰۰ عدد انواع قرص غیرمجاز در بازرسی از دو واحد صنفی خبر داد. سرهنگ نجم الدین سهرابی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های رسیده مبنی بر تهیه و توزیع قرص‌های غیرمجاز توسط دو واحد صنفی در خرمشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن […]

فرمانده انتظامی خرمشهر از کشف ۳ هزار و ۲۰۰ عدد انواع قرص غیرمجاز در بازرسی از دو واحد صنفی خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های رسیده مبنی بر تهیه و توزیع قرص‌های غیرمجاز توسط دو واحد صنفی در خرمشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های لازم و تحقیقات پلیسی صحت گزارش‌های دریافتی برای پلیس محرز شد که پس از هماهنگی قضائی ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی از هر دو احد صنفی بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در بازرسی از این واحدهای صنفی ۳ هزار و ۲۰۰ عدد قرص غیرمجاز و ۵۰۰ گرم پودر (دارو) کشف شد.

سرهنگ سهرابی در پایان با اشاره به پلمب این دو واحد صنفی و دستگیری یک متهم در این رابطه افزود: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار