واردات خودروهای کارکرده انحصار بازار را می‌شکند

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 تیر 1402 | 10:09 ق.ظ
واردات خودروهای کارکرده انحصار بازار را می‌شکند نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تایید مصوبه واردات خودرو از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به زودی شاهد واردات خودروهای کارکرده به داخل کشور خواهیم بود. سید کریم حسینی در خصوص آخرین وضعیت مصوبه واردات خودروی کارکرده، اظهار کرد: پس از پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مجلس شورای […]

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تایید مصوبه واردات خودرو از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به زودی شاهد واردات خودروهای کارکرده به داخل کشور خواهیم بود.

سید کریم حسینی در خصوص آخرین وضعیت مصوبه واردات خودروی کارکرده، اظهار کرد: پس از پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مجلس شورای اسلامی و تصویب قاطع لایحه واردات خودروهای کارکرده، موضوع در شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تایید نهایی مطرح شد.

وی افزود: اکنون مصوبه واردات خودروهای کارکرده به تصویب شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده است و به زودی شاهد واردات خودروهای کارکرده به داخل کشور خواهیم بود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مجلس برای واردات این نوع خودروها انحصار بازار خودرو را می‌شکند و از زمان تصویب لایحه این طرح در مجلس نیز اثرگذاری خوبی در بازار داشته و باعث کاهش قیمت‌ها شده است.

حسینی عنوان کرد: واردات خودرو یکی از مطالبات اصلی مردم در سال‌های اخیر بوده است و اکنون با تایید شورای نگهبان و مجمع تشخیص امیدواریم هرچه سریعتر شاهد واردات این محصول به کشور باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار