امسال آبرسانی در مرزهای کشور تقریبا پایدار بود

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 شهریور 1402 | 12:00 ب.ظ
امسال آبرسانی در مرزهای کشور تقریبا پایدار بود مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به خدمت‌رسانی این شرکت در ایام اربعین حسینی در مرزها، گفت: امسال برای اولین بار در طی سالیان تقریبا در همه مرزهای کشور آب پایدار وجود داشت و به طور حداقلی از آبرسانی سیار در مرزها استفاده شد. اتابک جعفری در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به خدمت‌رسانی این شرکت در ایام اربعین حسینی در مرزها، گفت: امسال برای اولین بار در طی سالیان تقریبا در همه مرزهای کشور آب پایدار وجود داشت و به طور حداقلی از آبرسانی سیار در مرزها استفاده شد.

اتابک جعفری در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و تاسیسات آبرسانی این مرز که امروز ۱۴ شهریورماه انجام شد، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب در همه مرزهای خروجی برای ایام اربعین حسینی تمهیدات و اقدامات گسترده‌ای را در دو سوی مرز در حوزه آب و فاضلاب انجام داده است.

 وی افزود: امسال کارهای خوبی در همه مرزها انجام شد و تلاش ما این بود که همه مرزها آب پایدار، مطمئن و بهداشتی داشته باشند تا زائران بتوانند از همه این حداقل امکانات بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: امسال برای اولین بار در طی سالیان در همه مرزها تقریبا آب پایدار وجود داشت و به طور حداقلی از آبرسانی سیار در مرزها استفاده شد.

جعفری با اشاره به بحث فاضلاب مرزها عنوان کرد: امسال همچنین بحث فاضلاب در پایانه‌های مرزی و همچنین مواکب به خوبی تحت پوشش قرار گرفت و خوشبختانه در بررسی‌های انجام‌شده نیز همه از این وضعیت راضی بودند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد برای سال‌های آینده نیز شرایط آب پایدار مرزها را بهتر کنیم تا زائران با کمترین دغدغه به سفر خود به سمت کربلای معلی بپردازند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به بازدید از مرز شلمچه گفت: شرایط در این مرز بسیار خوب است و اقدامات خوبی توسط آبفا خوزستان در این مرز انجام شده است. یکی از این اقدامات این بوده که زائران از آب سالم و بهداشتی طرح غدیر در این مرز بهره‌مند شده‌اند.

جعفری خاطرنشان کرد: وضعیت آبرسانی در پایانه‌های مرزی خوزستان کاملا پایدار است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار