برگزاری جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مهر 1402 | 11:22 ق.ظ
برگزاری جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان جلسه پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مربوط به نیمه دوم سال ۱۴۰۲ برگزار شد.   این نشست روز دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل و سایر مدیران و کارشناسان فنی/ عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز […]

جلسه پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مربوط به نیمه دوم سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

 

این نشست روز دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل و سایر مدیران و کارشناسان فنی/ عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس علیرضا هیهاوند مدیرعامل و سایر مدیران و کارشناسان فنی/ عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بصورت حضوری و برای کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بصورت ویدئو کنفرانس به میزبانی شرکت مسجدسلیمان برگزار شد.

 

در این جلسه مفصل که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، ضمن بررسی وضعیت پیش بینی تولید چاه ها در ۶ ماهه نخست ، با بحث و تبادل نظر مدیران و کارشناسان مربوطه در خصوص وضعیت مخازن و چاه های نفت و گاز و پیش بینی بهره دهی آنها در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تصمیم گیری به عمل آمد.

 

بیان چالش ها، تنگناها، موانع و الزامات نگهداشت تولید و همچنین بررسی راهکارهای قانونی جهت حل و کاهش آسیب های وارده از این نواحی به امر تولید از دیگر موارد طرح و بحث شده در این جلسه بود.

 

لازم به توضیح است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از ۵ شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که براساس برنامه ابلاغی از سوی مراجع بالادستی به تولید صیانتی از میادین نفت سفید، هفتکل، لالی، کارون، مسجدسلیمان، قلعه نار، کبود، بالارود، پلنگان، پرسیاه، زیلایی، ژوراسیک و مخازن نفتی واقع در گستره ای به وسعت ۲۲۰۰۰ کیلومتر مربع فعالیت می نماید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار