آتش‌سوزی سنگین در پارکینگ یک بانک در دزفول/ مهار حریق و جلوگیری از سرایت آتش به ساختمان

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 مهر 1402 | 10:55 ق.ظ
آتش‌سوزی سنگین در پارکینگ یک بانک در دزفول/ مهار حریق و جلوگیری از سرایت آتش به ساختمان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از وقوع آتش‌سوزی سنگین در پارکینگ یک بانک خبر داد. روح‌الله بهشتی‌فرد ، اظهار کرد: ساعت ۸:۱۱ امروز (۲۴ مهرماه) در پی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان، گزارشی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی شدید در پارکینگ یک شعبه بانک سپه در بلوار امام شهر دزفول اطلاع‌رسانی […]

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از وقوع آتش‌سوزی سنگین در پارکینگ یک بانک خبر داد.

روح‌الله بهشتی‌فرد ، اظهار کرد: ساعت ۸:۱۱ امروز (۲۴ مهرماه) در پی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان، گزارشی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی شدید در پارکینگ یک شعبه بانک سپه در بلوار امام شهر دزفول اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این گزارش به سرعت ۲۰ آتش‌نشان به همراه پنح خودرو، به محل حادثه اعزام شدند و با سرعت عمل آتش‌نشانان در کمترین زمان آتش مهار و از سرایت آتش به ساختمان سه طبقه بانک جلوگیری شد و ساختمان تنها دچار دودگرفتگی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با بیان اینکه چند خودرو در پارکینگ دچار حریق و خسارت شدند، گفت: پارکینگ در زیرزمین ساختمان بانک قرار دارد و هنوز علت و منشاء آتش سوزی مشخص نیست.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار