تقدیر شهردار آبادان از بانوان شاغل در شهرداری

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 دی 1402 | 12:01 ب.ظ
تقدیر شهردار آبادان از بانوان شاغل در شهرداری تقدیر شهردار آبادان از بانوان شاغل در شهرداری یاسین کاوه پور به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی از بانوان شاغل در شهرداری تقدیر کرد. شهردار آبادان به پاسداشت مقام زن این روز فرخنده را به بانوان جامعه اسلامی به […]

تقدیر شهردار آبادان از بانوان شاغل در شهرداری

یاسین کاوه پور به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی از بانوان شاغل در شهرداری تقدیر کرد.

شهردار آبادان به پاسداشت مقام زن این روز فرخنده را به بانوان جامعه اسلامی به ویژه بانوان شاغل در شهرداری تبریک گفت.

 وی وظایف مادران را بسیار خطیر عنوان و خاطر نشان‌کرد: این قشر از جامعه، درکنار فعالیت های بیرون از منزل، وظیفه مادری و همسری را نیز عهده دار هستند.

شهردار آبادان  نیز برپایی جلسه تجلیل از بانوان را فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش های بانوان شاغل در شهرداری دانست و بیان کزد: حضور خانم ها در خانواده ها مایه برکت و آرامش است.

کاوه پور از حضرت فاطمه زهرا(س) بعنوان الگو  در کار و ر زندگی زنان یاد کرد و گفت: از رعایت عفاف و حجاب اسلامی در محیط کاری تشکر می کنم و امر به معروف و نهی از منکر امریست که باید توسط بانوان رعایت شود.

وی امنیت کشور را مرهون شهدا دانست و اظهار کرد: بخاطر رشادت ها و فداکاری های شهدا اکنون امنیت در کشور برقرار است و وظیفه همه در قبال آنها خطیر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار