ظرفیت پست برق فوق توزیع عبدالخان در شهرستان کرخه افزایش یافت

تاریخ انتشار: شنبه 25 فروردین 1403 | 11:16 ق.ظ
ظرفیت پست برق فوق توزیع عبدالخان در شهرستان کرخه افزایش یافت معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: پست برق فوق توزیع عبدالخان در شهرستان‌های کرخه و شاوور به علت پرباری و افت ولتاژ مناطقی از شهرستان‌های مذکور و همچنین تامین برق پایدار، ضمن بهینه سازی افزایش ظرفیت پیدا کرد.

علی اصغر خدامراد منگری روز شنبه اظهار کرد: پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت عبدالخان کرخه با هدف تامین برق این شهرستان در تابستان از ۶۰ به ۸۰ مگاولت آمپر افزایش ظرفیت پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در این طرح بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت یک ترانس ۵۰ مگاولت‌آمپری جایگزین یک دستگاه ترانس ۳۰ مگاولت آمپری شده افزود: علاوه بر افزایش ظرفیت، این پست بهینه‌سازی و در خروجی هر ۲ ترانس این پست، بریکر مین نصب و سیستم حفاظت و کنترل پست اصلاح شد.

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به نصب یک دستگاه ترانس جدید گفت: تعویض برقگیرهای سر خط ۱۳۲ کیلو ولت، نصب تابلوهای حفاظت و کنترل ترانس یک و۲، احداث فونداسیون‌های ترانس قدرت، ترانس زمین، CT های ۱۳۲ کیلوولت ترانس و بریکرهای خروجی، احداث کانال کابل‌های کنترل و حفاظت از دیگر اقدامات انجام شده این طرح بود.

خدامراد منگری اظهار کرد: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۷۱۷ میلیارد ریال در حداقل زمان ممکن انجام شد تا پاسخگو تامین بار شهرستان کرخه در تابستان پیش‌رو باشد.

وی ادامه داد: چندین طرح بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت شبکه در سایر پست‌های زیر مجموعه این شرکت در حال انجام است تا برق پایداری به مشترکین در پیک بار امسال تحویل داده شود.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار