آیت الله حیدری:

امیدوارم رژیم صهیونیستی ‌از تنبیه سپاه عبرت گرفته باشد/ ایران جواب هر کسی را به موقع خواهد داد

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 فروردین 1403 | 11:13 ق.ظ
امیدوارم رژیم صهیونیستی ‌از تنبیه سپاه عبرت گرفته باشد/ ایران جواب هر کسی را به موقع خواهد داد  نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به رژیم صهیونیستی، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای هیچ کسی حسابی باز نکرده و جواب هرکسی را نیز به موقع خواهد داد.

آیت‌الله محسن حیدری اظهارکرد: تنبیه رژیم اشغالگر قدس را توسط سپاه پاسداران، آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این تنبیه برای رژیم صهیونیستی به صورتی باشد که دیگر چنین غلطی نکنند و عبرت گرفته و دیگر خیال تجاوز به کرامت و قداست خاک ایران اسلامی را نداشته باشد.

وی درباره دستاوردهای این تنبیه از سوی سپاه برای ملت ایران و مردم فلسطین و غزه نیز عنوان کرد: برای ملت ایران غرورآفرین است و نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده است به هیچ وجه حاضر نیست خاک، حیثیت و شرافت ملت ایران را زیر تجاوزات دشمن لگدمال ببیند. این مهم برای ملت فلسطین هم مایه سرور و خوشحالی است که یک کشور اسلامی به صورت مستقیم از خاک خود، رژیم اشغالگر را هدف قرار داده است و امیدوارم درسی برای دولت‌های اسلامی و عربی بوده و این شجاعت را داشته باشند که مقابل ددمنش‌های رژیم اشغالگر قدس بایستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، درباره دستاوردهای این اقدام از نظر بُعد سیاسی نیز گفت: این اقدام سپاه در حمله موشکی به رژیم صهیونیستی از نظر سیاسی می‌تواند مبدا تحولات در آینده باشد و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی نیز حواس‌شان باشد که دیگر چنین غلط‌هایی نکرده و از رژیم اشغالگر قدس حمایت نکنند زیرا جمهوری اسلامی مصمم است هرکسی با رژیم صهیونیستی برای تعدی و تجاوز به جمهوری اسلامی مشارکت کند را تنبیه کرده و برای هیچ کسی حسابی باز نکرده و جواب هرکسی را نیز به موقع خواهد داد.

وی افزود: این اقدام سپاه برای کشورهای منطقه نیز مایه جسارت و جرات است و قطعا به سازش‌کاری مقابل رژیم صهیونیستی کمتر ادامه خواهند داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار