به میزبانی اداره بهبود روابط کار و امور اجتماعی؛

جلسه هماهنگی انتخابات کمیته انضباط کار برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 فروردین 1403 | 10:02 ق.ظ
جلسه هماهنگی انتخابات کمیته انضباط کار برگزار شد جلسه هماهنگی انتخابات کمیته انضباط کار نیروهای تابع قانون کار شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به میزبانی اداره بهبود روابط کار و امور اجتماعی برگزار شد.
در این جلسه که روز سه شنبه (۲۱ فروردین ۱۴۰۳) و با حضور نمایندگانی از مدیریت منابع انسانی، اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات، امور حقوقی و قراردادها، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، حراست و گزینش برگزار شد بر برگزاری هرچه سریعتر این انتخابات براساس مقررات ابلاغی و چهارچوب قانونی تأکید شد.

در این جلسه رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی ضمن مرور اقدامات و بررسی های بعمل آمده در این امور از زمان ابلاغ آیین نامه انضباطی، بر اهتمام جدی همه عوامل و ادارات ذیربط به منظور مشارکت حداکثری نیروهای تابع قانون کار در روز انتخابات جهت تأیید اعتبارنامه توسط نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تأکید نمود.

در ادامه، حاضرین پس از بحث و تبادل نظر و بیان نظرات و  سوالات خود به ارائه راهکار و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند.

پیشنهاد برگزاری انتخابات متمرکز و یکپارچه ستاد و شرکت های تابعه در زمان و مکان واحد، بررسی و صحت سنجی اطلاعات داوطلبین نمایندگی عضویت در کمیته انضباطی، تطبیق شرایط عمومی داوطلبان با شروط ماده ۱۰ آئین نامه انضابط کار، مانیتورینگ برگزاری انتخابات الکترونیکی و رصد آنلاین مشارکت، ارسال لینک شرکت در انتخابات از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود.

شایان ذکر است در ستاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ۵۸ نفر داوطلب عضویت در کمیته انضباطی شدند که از این تعداد ۳ نفر به عنوان نمایندگان نیروهای غیر رسمی معرفی خواهند شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار