پروژه زیرگذر به پردیس به سپنتا اهواز با حضور مسئولین استانی و شهری کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 اسفند 1397 | 13:26 ب.ظ
پروژه زیرگذر به پردیس به سپنتا اهواز با حضور مسئولین استانی و شهری کلنگ زنی شد به گزارش کشاورزنیوز، این مراسم با حضور شریعتی استاندار خوزستان، کتانباف شهردار، عالمی نیسی فرماندار اهواز، سنواتی، باباپور، کعب عمیر، موسوی زاده، موسوی نژاد، حیدری، حجه الاسلام موسی پور، حاجتی، فلسفی و ایزدی رییس، نایب رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و درویش زاده مدیرکل راه آهن جنوب برگزار شد. شهردار اهواز با اشاره به […]

به گزارش کشاورزنیوز، این مراسم با حضور شریعتی استاندار خوزستان، کتانباف شهردار، عالمی نیسی فرماندار اهواز، سنواتی، باباپور، کعب عمیر، موسوی زاده، موسوی نژاد، حیدری، حجه الاسلام موسی پور، حاجتی، فلسفی و ایزدی رییس، نایب رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و درویش زاده مدیرکل راه آهن جنوب برگزار شد.
شهردار اهواز با اشاره به اهداف پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا گفت: براساس مطالعات ترافیکی انجام شده، چشم اندازی برای اهواز دیده شده بود و بر اساس این چشم انداز، تقاطع هایی در نقاط مختلف شهر پیش بینی شد. در ادوار قبلی برخی از این تقاطع ها انجام شد و این پروژه در راستای همین مسیر است.
منصور کتانباف، ایجاد محرک توسعه را برای محلات کم برخوردار از دیگر مزایای این پروژه قلمداد کرد و با اشاره به مشخصات پروژه گفت: این تقاطع به طول ۳۸۰ متر و عرض ۲۴ متر، دسترسی همشهریان را به اتوبان اهواز-خرمشهر سریعتر و از بارترافیک خیابان ۲۲ بهمن می کاهد.
وی مدت زمان اولیه پروژه تقاطع پردیس به سپنتا را ۱۸ ماه ذکر کرد و گفت: براساس استعلامی که از  ارگانها در خصوص تاسیساتشان انجام شده است، طراحی پروژه صورت گرفته است. امیدواریم که ادارات دولتی مربوطه نیز با جابجایی به موقع این تاسیسات، شهرداری را در انجام کار در زمان مقرر یاری کنند.
شهردار اهواز به آخرین وضعیت برخی پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: پس از تکمیل رینگ پل پنجم، مابقی پروژه های زیرساختی نیز در جریان است. فاز دوم تقاطع شهید کجباف به سرعت در حال انجام است. تقاطع جانباز پیشرفت خوبی دارد و تقاطع امام شرقی نیز با همکاری فولاد فعال شده است.
کتانباف با اشاره به بودجه تصویب شده سال ۹۸ شهرداری اهواز بیان کرد: براساس بودجه شهرداری اهواز باید ۶۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی انجام شود و از استاندار خوزستان درخواست می کنم همچون امسال در کنار شهرداری باشند و در موضوعات تملک و نفت، پروژه های عمرانی شهرداری، پروژه های آبهای سطحی و….را نیز در نظر بگیرند.
شهردار اهواز در پایان از حمایتها و همکاری استاندار خوزستان، فرماندار اهواز، شورای اسلامی شهر و راه آهن جنوب تشکر کرد.
گفتنی است این مراسم به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز برگزار شد.

       


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار