درخشش فولاد اکسین خوزستان در ۹ بخش از پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی/ مدیر برتر و کارشناس برگزیده پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از فولاد اکسین خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 دی 1399 | 09:37 ق.ظ
درخشش فولاد اکسین خوزستان در ۹ بخش از پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی/ مدیر برتر و کارشناس برگزیده پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از فولاد اکسین خوزستان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی صبح روز چهارشنبه ۳دی‌ماه سال جاری با اهدای تندیس و جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد.

پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی صبح روز چهارشنبه ۳دی‌ماه سال جاری با اهدای تندیس و جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد.

این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد.

نتایج داوری آثار شرکت فولاد اکسین خوزستان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی به شرح زیر است:

– عکس رتبه اول (مشترک)

– بروشور رتبه دوم

– نشریه داخلی (خبر) رتبه دوم

– نشریه داخلی (مصاحبه) رتبه دوم

– ادبیات (داستان سرایی) رتبه دوم

– وب سایت رتبه سوم

– تبلیغات (آگهی) رتبه سوم (مشترک)

– فیلم های مستند رتبه سوم (مشترک)

در این جشنواره از هومن خورشید بعنوان مدیر برتر و سعیدکوچک زاده بعنوان کارشناس روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان در دو سطح ملی و استانی تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه ملی و استانی در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار