اسکان اضطراری ۱۴۰ نفر از آسیب‌دیدگان بارندگی در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 آذر 1400 | 11:18 ق.ظ
اسکان اضطراری ۱۴۰ نفر از آسیب‌دیدگان بارندگی در خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اسکان اضطراری ۱۴۰ نفر و توزیع اقلام زیستی، غذایی و بهداشتی بین آسیب‌دیدگان از بارش باران خبر داد. علی خدادادی در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم بارندگی‌ها در استان خوزستان ،اظهار کرد: از روز شنبه (۲۷ آذرماه) تاکنون عملیات امدادرسانی به متأثرین از بارش باران در روزهای اخیر […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اسکان اضطراری ۱۴۰ نفر و توزیع اقلام زیستی، غذایی و بهداشتی بین آسیب‌دیدگان از بارش باران خبر داد.

علی خدادادی در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم بارندگی‌ها در استان خوزستان ،اظهار کرد: از روز شنبه (۲۷ آذرماه) تاکنون عملیات امدادرسانی به متأثرین از بارش باران در روزهای اخیر ادامه داشته و به ۷۳۴ نفر امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۱۴۰ نفر نیز با توجه به آسیب وارد شده به محل سکونت‌شان، در مراکز اسکان اضطراری که توسط جمعیت هلال احمر برپا شده است، اسکان یافته و بسته‌های زیستی، بسته‌های غذایی و بسته‌های بهداشتی دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ادامه امدادرسانی‌های این جمعیت در شهرستان‌های اندیکا، شادگان، آغاجاری، رامهرمز، باغملک و دزفول خبر داد و گفت: با توجه به آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات در سراسر استان خوزستان، روند امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از دقایق اولیه بروز مشکلات در مناطق مختلف شهری و روستایی به همت نجاتگران هلال احمر و با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و تجهیزات امدادی از قبیل به کارگیری پمپ‌های لجن‌کش و همکاری در تخلیه منازل درگیر آبگرفتگی و برپایی مراکز اسکان اضطراری، آغاز شد.

وی افزود: داوطلبان نیز در کنار مردم به ارائه خدمت پرداختند و این همدلی و همکاری تا رفع مشکلات، ادامه خواهد یافت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار