مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد

تاریخ انتشار: جمعه 10 دی 1400 | 23:50 ب.ظ
مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک نفت و سازمان بسیج مهندسین خوزستان برگزار شد. فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت: هرکدام از ما دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستیم و اگر به خدا وصل باشیم این ظرفیت […]

دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک نفت و سازمان بسیج مهندسین خوزستان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت: هرکدام از ما دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستیم و اگر به خدا وصل باشیم این ظرفیت بی‌نهایت می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب ادامه داد: دلیل موفقیت‌های مستمر شهید سلیمانی و دوست‌داشتنی بودنش برای همگان این است که ایشان تربیت‌شده و شاگرد خوب مکتب امام (ره) و متصل به علم و حکمت الهی بودند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری و صاحب اثر بودن شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ایشان همواره در طول عمرش در مسیر اسلام و دفاع از مسلمین و حمایت از محرومان و مستضعفین حرکت می‌کرد و در مقام عبودیت قرار گرفته بود اما شهادتش به اندازه همه وجودش و همه فعالیت‌هایش اثرگذار بود.

در این مراسم همچنین سیدمحمد مهدی شفیعی شاعر خوزستانی با خواندن چند غزل در رثای شهید سلیمانی و سایر شهدا یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

شایان ذکر است در این مراسم که روز جمعه (۱۰دی‌ماه ۱۴۰۰) در سالن امام رضا (ع) شهرک نفت برگزار شد، علاوه بر کارکنان مناطق نفتخیز جنوب خانواده‌های ایشان، مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل و برخی از مدیران و روسای این شرکت حضور داشتند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار