یادواره ۳۱ شهید نفت و گاز گچساران و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 دی 1400 | 09:46 ق.ظ
یادواره ۳۱ شهید نفت و گاز گچساران و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد یادواره ۳۱ شهید والامقام شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و آیین استقبال از شهید جاویدالاثر برگزار شد. در این آیین که روز دوشنبه ۱۳ دیماه ۱۴۰۰ برگزار شد سردار عبدالرضا حاجتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا […]

یادواره ۳۱ شهید والامقام شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و آیین استقبال از شهید جاویدالاثر برگزار شد.

در این آیین که روز دوشنبه ۱۳ دیماه ۱۴۰۰ برگزار شد سردار عبدالرضا حاجتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به تبیین مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و دستاورد تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و تاکید کرد باید با توکل بر خداوند متعال و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ادامه دهنده مکتب حاج قاسم سلیمانی باشیم.

وی با اشاره به نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تصریح کرد انقلاب اسلامی، عمیق‌ترین انقلاب ارزشی بود که در عصر حاضر رخ داد و یک تحول اساسی و عظیم در قرن بیستم به شمار می‌رود.  

استقبال از شهید گمنام، قرائت پیام‌های مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، روایتگری رزمنده دفاع مقدس، رونمایی از تابلوی نقاشی حاج قاسم سلیمانی، اجرای سرود توسط دانش‌آموزان با مضمون سردار دل‌ها، سرودن شعر توسط فرزند شهید، مداحی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان از برنامه‌های بیستمین یادواره ۳۱ شهید سرافراز نفت و گاز گچساران بود.

شایان ذکر است در این یادواره مسئولان شهرستان گچساران و برخی از مسئولان استانی و کشوری همراه با اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار