مدیرعامل آبفا خوزستان نمی‌داند مردم شادگان آب شرب می‌خرند

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 بهمن 1400 | 08:46 ق.ظ
مدیرعامل آبفا خوزستان نمی‌داند مردم شادگان آب شرب می‌خرند امام جمعه شادگان گفت: مدیر آبفا خوزستان نمیداند مردم شادگان آب شرب خود را از آب فروش‌های دوره‌گرد می‌خرند و این گفته را سیاه نمایی و بزرگ نمایی میداند.

حجت الاسلام عبدالرحمان منصوری امام جمعه شادگان با انتقاد شدید از وضعیت نامطلوب آب شرب در شهرستان شادگان، اظهار کرد:  مردم شادگان سالهاست که آب شرب مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند.

وی افزود: بیشتر روستاهای شهرستان شادگان فقط روزی دو ساعت آب مصرفی دارند آن‌هم با فشار کم و کیفیت بسیار پایین. ما معتقدیم این وضعیت نامطلوب ناشی از عملکرد ضعیف مدیرانی است که تخصص و تعهد لازم را ندارند.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر کشور برای افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان، عنوان کرد: طی سفر وزیر به او گفتم که مردم این منطقه آب شرب را از آب‌فروش‌های دوره‌گرد خریداری کنند که مدیرعامل آبفا خوزستان این گفته من را سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی دانست و منکر خرید آب شرب توسط مردم شد. چگونه ممکن است مسوول آبفا در یک استان این موضوع را نداند؟!

امام جمعه شادگان گفت: مردم این منطقه برای تامین آب مصرفی نیز با مشکل روبه‌رو هستند و این آب را به صورت خام و گل‌آلود با وسایل شخصی از رودخانه پمپاژ می‌کنند. آیا به فکر تابستان و بحران‌های آبی قریب‌الوقوع در روستاهای شادگان هستید؟

وی ادامه داد: تا کی مردم ما باید از بی‌تجربگی مدیران ضربه بخورند. چرا مصالح مردم در برابر منافع افراد طالب پُست و مدیران ضعیف دولت گذشته، ذبح شده است.

منصوری در ادامه با اشاره ضعف مدیران راه در استان و ناایمن بودن جاده دارخوین به شادگان، گفت: این جاده معروف به جاده مرگ است و مردم با توسل به آیت‌الکرسی باید از آن گذر کنند. در این راه ارتباطی اشکالات فنی زیادی وجود دارد و خط‌کشی و روشنایی آن دارای مشکل است. 

وی با اشاره به درگذشت دو جوان در شب ۲۲ بهمن‌ماه در این جاده، اذعان کرد: من در خصوص وضعیت جاده‌های شهرستان شادگان نامه‌ای به قوه‌قضاییه خواهم نوشت و از دادستان می‌خواهم به عنوان مدعی‌العموم به این قضیه ورود کند. مدیر راهداری شهرستان شادگان مسوول مستقیم خطرات ایجاد شده در جاده مرگ شادگان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار