آغاز ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 خرداد 1401 | 11:13 ق.ظ
آغاز ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس خوزستان ثبت نام دانش‌آموزان همه پایه‌ها از هفته اول خردادماه در مدارس آغاز شده است و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت. ثبت نام در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم مدارس آغاز شده و اولیا با حضور در مدارس مورد نظر خود می‌توانند فرزندان‌شان را ثبت‌نام کنند اما برای ثبت‌نام میان پایه‌ها نیازی به حضور […]

ثبت نام دانش‌آموزان همه پایه‌ها از هفته اول خردادماه در مدارس آغاز شده است و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم مدارس آغاز شده و اولیا با حضور در مدارس مورد نظر خود می‌توانند فرزندان‌شان را ثبت‌نام کنند اما برای ثبت‌نام میان پایه‌ها نیازی به حضور والدین نیست و سامانه‌ای که طراحی شده است، دانش‌آموزان را پس از قبولی، به صورت خودکار در پایه بالاتر ثبت نام می‌کند.

 محدوده‌بندی بر عهده ستادهای ثبت نام استانی و منطقه‌ای است. احراز و تایید مدارک محل سکونت دانش‌آموزان نیز بر عهده مدیران مدارس است.

امسال با تمرکززدایی، قرار است ستادهای ثبت نام مدارس نظر اولیا درباره ثبت نام را دریافت و با انتقال آن به ستاد ثبت نام منطقه‌ای، الگوهای مناسب برای هر منطقه را برای سال‌های بعد پیاده‌سازی کنند.

ثبت‌نام در مدارس شاهد نیز تابع مقررات خاص مربوط به ثبت نام دانش آموزان شاهد و ایثارگر و احتساب امتیازات طبق شیوه‌نامه مدارس شاهد خواهد بود. مدارس شاهد صرفا مجاز به دریافت مبلغ مصوب ابلاغی کمک سرانه طبق آیین‌نامه هستند. مدارس هیات امنایی و دولتی نیز هنگام ثبت نام تنها باید هزینه کتاب و بیمه را از والدین دریافت کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار