حجت الاسلام غبیشاوی در آیین بهره برداری از ساحل سازی اروندرود:

شهردار جهادی و مکتبی آبادان تغییرات محسوسی در شهر ایجاد کرده است

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 فروردین 1402 | 14:55 ب.ظ
شهردار جهادی و مکتبی آبادان تغییرات محسوسی در شهر ایجاد کرده است به گزارش کشاورزی پرس، امام جمعه آبادان : استفاده از ساحل دو رودخانه آرزوی چندین ساله مردم آبادن است که شهرداری گام اول را به خوبی برداشت امام جمعه آبادان گفت: شهردار جهادی و مکتبی با تلاش شبانه روزی تغییرات قابل لمسی در آبادان ایجاد کرده است. حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در آیین بهره برداری […]

به گزارش کشاورزی پرس، امام جمعه آبادان : استفاده از ساحل دو رودخانه آرزوی چندین ساله مردم آبادن است که شهرداری گام اول را به خوبی برداشت

امام جمعه آبادان گفت: شهردار جهادی و مکتبی با تلاش شبانه روزی تغییرات قابل لمسی در آبادان ایجاد کرده است.
حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در آیین بهره برداری از ساحل سازی همجوار اروندرود اظهار کرد: شهرداری آبادان در امر ساحل سازی گام اول را در کوتاه ترین مدت به خوبی برداشت و مکان زیبایی برای تفریح مردم فراهم کرد.

وی افزود: در آینده با حمایت نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و منطقه آزاد اروند ساحل سازی در جوار اروندرود ادامه خواهد یافت تا این ساحل به تفریحگاهی زیبا برای مردم تبدیل شود.

امام جمعه آبادان گفت: آبادان در کنار دو رود است ولی مردم بدلیل نبود زیرساخت بخصوص در ساحل از لذت بردن این دو رود محروم هستند، این ظرفیت بزرگی است که سالهای متمادی از آن استفاده ای نشد.

حجت الاسلام غبیشاوی با قدردانی از اقدام شهردار آبادان در راستای ساحل سازی همجوار اروندرود بیان کرد: با آمدن شهردار جهادی و مکتبی پروژه ساحل سازی آغاز شد و گام به گام نیز ادامه خواهد داشت، البته ساحل سازی باید به خوبی نگهداری شود.

وی همچنین خواستار ترویج فرهنگ شهروندی در آبادان شد و افزود: اقدامات نرم فرهنگی یکی از مسئولیت های شهرداری هاست، ترویج حقوق فرهنگی و شهروندی باید یکی از اهداف شهرداری و آموزش و پرورش باشد و مکمل این زحمات، استفاده درست از فضاهای تفریحی از جمله ساحل است، استفاده از ساحل دو رودخانه آرزوی چندین ساله مردم آبادن است که در این راستا شهرداری گام اول را به خوبی برداشت.

امام جمعه آبادان در پایان با اشاره به اقدامات اخیر شهرداری در حوزه های مختلف شهری گفت: خوشبختانه با آمدن شهردار جهادی و مکتبی پروژه های قابل لمسی در شهر و در راستای خدمات رسانی به مردم آبادان اجرا شد که امیدواریم این پروژه ها در سال جاری نیز ادامه یابد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار