توزیع میلیون‌ها لیتر سوخت برای کشت پاییزه در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 فروردین 1402 | 11:42 ق.ظ
توزیع میلیون‌ها لیتر سوخت برای کشت پاییزه در خوزستان مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان: ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت برای ادوات برداشت محصولات پاییزی در استان تامین شده و در حال توزیع است.

عبدالکریم محمدی در گفتگوی تلفنی با بخش خبر سیمای خوزستان با اشاره به تامین ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت برای کشت پاییزه در استان گفت :  هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برای تامین و توزیع سوخت ادوات کشاورزی انجام شده است.

 وی افزود : در صورت نیاز به افزایش سهمیه سوخت، نسبت به افزایش تخصیص سوخت ادوات کشاورزی به خصوص کمباین‌ها و دروگر‌ها اقدام خواهد شد.

محمدی سهمیه سوخت بخش کشاورزی خوزستان در سال زراعی کنونی را ۲۳۵ میلیون لیتر عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های مستمر با شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران، سهمیه سوخت بخش کشاورزی استان با ۲۵ میلیون لیتر افزایش به ۲۶۰ میلیون لیتر در سال رسیده است.

او گفت : برخی ادوات کشاورزی قدیمی پلاک گذاری نشدند و در موارد خاص ادواتی که کارت سوخت ندارند مشکل آنها پیگیری و حل می شود.
 
عملیات برداشت گندم در خوزستان براساس برنامه از ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ ابتدا در مناطق جنوبی خوزستان از جمله؛ هندیجان، ماهشهر و شادگان آغاز می‌شود و سپس کشاورزان مناطق مرکزی و غربی و جنوب شرق استان نیز برداشت محصولات را انجام می‌دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار