عامل شهادت پلیس اهواز پس از ۱۶ سال دستگیر شد

تاریخ انتشار: شنبه 26 فروردین 1402 | 11:50 ق.ظ
عامل شهادت پلیس اهواز پس از ۱۶ سال دستگیر شد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه خوزستان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مامور نیروی انتظامی اهواز (شهید اکبر جعفری فر) که از سال ۱۳۸۶ متواری و تحت تعقیب بود، خبر داد.

رضا علی‌نسب گفت: در پی وقوع ۱۸ فقره تیراندازی با سلاح جنگی کلاشینکف که منجر به مجروح شدن سه نفر از شهروندان و همچنین تخریب اموال دولتی و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان حمیدیه شده بود، پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی تشکیل و دستورات مقتضی برای شناسایی و دستگیری عامل اصلی این اتفاقات صادر شد.

او می‌گوید: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی، در نهایت توانستند متهم اصلی که دارای چند فقره سابقه کیفری بود را شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

علی‌نسب گفت: متهم سابقه ارتکاب شرارت‌های متعدد طی سال‌های اخیر از جمله به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی (شهیداکبر جعفری‌فر) در سال ۱۳۸۶ در شهرستان اهواز و همچنین آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه، تیراندازی‌های متعدد که منتهی به خسارت به افراد و اموال دولتی شده و نیز قدرت‌نمایی با سلاح را در پرونده کیفری خود دارد.

به گفته او متهم پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

علی‌نسب هشدار داد: پاسخ دستگاه قضایی به اراذل و اوباش و افراد شرور، سخت، قاطع، بازدارنده و عبرت‌آموز خواهد بود و با تعیین مجازات لازم، اجازه نخواهیم داد این افراد امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار