زمینه برای فعالیت بخش خصوصی در خوزستان فراهم شد

تاریخ انتشار: شنبه 9 اردیبهشت 1402 | 08:03 ق.ظ
زمینه برای فعالیت بخش خصوصی در خوزستان فراهم شد رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در خوزستان از ایجاد اشتغالزایی برای بیش از ۳۱ هزار نفر در استان خبر داد و گفت: زمینه برای فعالیت بخش خصوصی در خوزستان فراهم شد.

سید جعفر حجازی شامگاه جمعه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان با حضور رئیس جمهور اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام عمده فعالیت‌هایش اشتغال محور است؛ بنیاد برکت، احسان و دیگر ستادهای زیرمجموعه کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در پنج پروژه با ۲۶۹ همت سرمایه گذاری مشارکت چشمگیری دارد، افزود: جمع اشتغال این چند پروژه ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در خوزستان خبر داد: چهار پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی در خوزستان در دست اقدام است که سرمایه گذاری یکی از آنها به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است؛ همچنین سه مورد دیگر تا چند سال آینده به بهره برداری می‌رسند.

حجازی بیان کرد: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام نسبت به سه پروژه بزرگ فولاد از جمله جهان آرا ورود کرده است؛ کارخانه قند شهدای دزفول با بیش از یک هزار نفر اشتغالزایی از دیگر اقدامات این ستاد به شمار می‌رود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در خوزستان گفت: زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی در خوزستان فراهم کردیم؛ در تعهدات دور اول سفر باید ۱۵ هزار شغل فراهم می‌کردیم که برای ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر اشتغالزایی شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار