افزایش ظرفیت پست برق ۴۰۰ کیلوولت ارجان در بهبهان

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 | 10:48 ق.ظ
افزایش ظرفیت پست برق ۴۰۰ کیلوولت ارجان در بهبهان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت ارجان در بهبهان به پایان رسید و برق‌دار شد. محمود دشت‌بزرگ، با اشاره به اتمام عملیات برقدار شدن و افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت ارجان در بهبهان اظهار کرد: پست ۴۰۰ کیلوولت ارجان یکی از پست‌های مهم در جنوب […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت ارجان در بهبهان به پایان رسید و برق‌دار شد.

محمود دشت‌بزرگ، با اشاره به اتمام عملیات برقدار شدن و افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت ارجان در بهبهان اظهار کرد: پست ۴۰۰ کیلوولت ارجان یکی از پست‌های مهم در جنوب شرق خوزستان است که نقش بسزا و تاثیرگذاری در پایداری شبکه برق و اصلاح افت ولتاژ منطقه بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۱۷۰۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: در این راستا یک ترانسفورماتور با ظرفیت ۳۱۵ مگاولت آمپر جایگزین ترانس ۲۰۰ مگاولتی موجود در پست ارجان شد و ۱۱۵ مگاولت آمپر افزایش ظرفیت انجام شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: این افزایش ظرفیت ۱۱۵ مگاولت آمپری در آستانه ورود به پیک مصرف ۱۴۰۲ کمک خواهد کرد تا برق مشترکین صنعتی منطقه و بخش خانگی تامین و پایدارتر شود.

دشت‌بزرگ عنوان کرد: علاوه بر این پروژه، ترانس قدرت ۱۳۲ به ۱۱ کیلوولت پست برق فرعی بهبهان که دارای نشتی روغن و همچنین روغن آن دارای رطوبت و اسیدیته بالایی بوده است با همکاری یک شرکت دانش بنیان تعمیر شد و در مدار قرار گرفت.

وی ادامه داد: همه تلاش شرکت برق منطقه‌ای این است که قبل از آغاز پیک مصرف، شبکه انتقال و فوق توزیع تحت نظارت برق منطقه‌ای خوزستان در آمادگی کامل باشد و پروژه‌هایی که برای اصلاح افت ولتاژ تعریف شده و عملیات اجرایی آن‌ها در حال انجام است، وارد مدار شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار