مسیر امانیه به گلستان اهواز در تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه مسدود می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 خرداد 1402 | 09:48 ق.ظ
مسیر امانیه به گلستان اهواز در تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه مسدود می‌شود معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: مسیر شمال به جنوب (امانیه به گلستان) و لوپ شمال به شرق (امانیه به پل پنجم) تقاطع غیر همسطح شهید قربانی (میدان دانشگاه) به منظور جمع آوری درزهای انبساط موقت و اجرای درزهای انبساطی اصلی پل، از دوم خرداد به مدت ۲ هفته مسدود می‌شود.

حجت الله سلیمانی روز یکشنبه در این باره بیان کرد: با توجه به گذشت مدت زمان کافی از بهره برداری اولیه و ایجاد بستر مناسب برای اجرای درزهای انبساط اصلی، در کمیته فنی شورای ترافیک کلانشهر اهواز مصوب شد که در گام نخست، درزهای انبساط ورودی پل از سمت امانیه عملیاتی شود و پس از تکمیل و بهره برداری، ۲ قطعه دیگر پل نیز مسدود و نسبت به اجرای درزهای انبساط آنها اقدام شود.
وی افزود: بر اساس توضیح مجری تقاطع های غیر همسطح معاونت فنی شهرداری اهواز عملیات اجرای درز انبساط اصلی در مسیرر یاد شده حداکثر ۱۴ روزه به پایان می‌رسد.
این مقام مسوول با بیان اینکه با پلیس راهور کلانشهر اهواز هماهنگی لازم صورت گرفته، گفت: از شهروندان که از این مسیر تردد می‌کنند تقاضا داریم ضمن توجه به علایم ترافیکی و تابلوهای اطلاع رسانی، از مسیرهای جایگزین پیش بینی شده در سطح صفر تقاطع (محدوده میدان دانشگاه) استفاده کنند.

مسیر امانیه به گلستان و بالعکس، از مسیرهای پرتردد و ترافیکی شهر اهواز است که احداث تقاطع غیر همسطح شهید قربانی که نیمه دوم پارسال به تدریج بهره‌برداری شد، نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی این مسیر داشته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار