خودکفایی ملی و توسعه صادرات با اجرای بسته تحولی بهار خدمت

تاریخ انتشار: شنبه 17 تیر 1402 | 10:47 ق.ظ
خودکفایی ملی و توسعه صادرات با اجرای بسته تحولی بهار خدمت مدیر کل استاندارد خوزستان با تشریح بسته تحولی بهار خدمت در دولت سیزدهم، گفت: اجرای این بسته، رضایت‌مندی مردم، خودکفایی ملی و توسعه صادرات را به دنبال خواهد داشت.

علی داوودی با تشریح بسته تحولی بهار خدمت در دولت سیزدهم اظهار کرد: بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مرجع رسمی حاکمیتی در کشور تنها متولی سیاست‌گذاری حسن نظارت بر اجرای استاندارد‌ها و اطمینان بخشی در خصوص کیفیت کالا و خدمات است.

 

وی با بیان اینکه وظایف ۴۵ گانه‌ای بر عهده سازمان استاندارد است، افزود: در همین راستا، سازمان ملی استاندارد ایران با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان “مهار تورم، رشد تولید” و با هدف تامین رشد کیفی و دستیابی به سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و اقتصاد مقاومتی اقدام به تدوین و ابلاغ بسته تحولی بهار خدمت در دولت سیزدهم کرده است.

مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: این بسته تحولی با رویکرد رشد تولید و در جهت توسعه استاندارد‌های کالا و خدمات در سه محور تسهیل و تسریع در ارزیابی انطباق کالا و خدمات، استانداردسازی نوین علم پایه و اعتباربخشی و توسعه فناورانه و هوشمندسازی تهیه و از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برای اجرا به اداره کل استاندارد خوزستان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این بسته شامل کلیه وظایف و تکالیف قانونی است و اجرای آن رضایت‌مندی مردم، خودکفایی ملی و توسعه صادرات را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل استاندارد خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای کامل مفاد بسته تحولی بهار خدمت دولت سیزدهم بتوانیم گام‌های موثری در جهت احقاق حقوق مردم برداریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار