رشد ۳۰ درصدی سوددهی در شرکت حریر خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 مهر 1402 | 09:01 ق.ظ
رشد ۳۰ درصدی سوددهی در شرکت حریر خوزستان مدیر عامل شرکت حریر خوزستان از افزایش ۳۰ درصدی سوددهی این شرکت در ۵ ماه نخست امسال خبر داد.

جمال موسوی جزایری میزان سوددهی شرکت حریر خوزستان در ۵ ماهه نخست امسال را ۱۵۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۱۴۰ میلیارد ریال بوده است، ۳۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

او تحقق این میزان سوددهی را حاصل تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان شرکت حریر خوزستان عنوان کرد و افزود: پارسال توانستیم با تلاش و برنامه ریزی مدیران و کارکنان تولید روزانه کاغذ تیشو در این شرکت شکسته شود و روزانه ۵۴ تن حریر در این شرکت تولید شود.

موسوی جزایری با بیان اینکه افزایش تولید باعث شده تا بارگیری‌های روزانه شرکت حریر خوزستان در روز افزایش یابد، ادامه داد: رکورد بارگیری کاغذ تیشو برای رسیدن به دست مشتریان در سال‌های اخیر شکسته شده و با افزایش تولید، رکورد بارگیری در این شرکت در روز حدود ۲۰۰ تن بوده که در ۱۵ سال اخیر این حجم بارگیری سابقه نداشته است.

مدیرعامل حریر خوزستان می‌گوید: در بازه زمانی بسیار کم توانستیم رکورد محصولات تمام ورجین را به  ۵۸ تن در روز و محصولات باگاس دار را به ۵۴ تن در روز برسانیم که پیش از این، این رکورد تولید در شرکت حریر خوزستان اتفاق نیفتاده بود.

وی اضافه کرد: با استفاده از خمیر سوگاس توانستیم کاغذ تیشویی را تولید کنیم که از مقاومت بسیار بیشتری برخوردار است، در گذشته گرید مقاومت کاغذ تیشو حریر خوزستان بین ۳۵ تا ۴۰ بود که خداروشکر با استفاده از خمیر سوگاس گرید مقاومت به ۱۱۰  رسیده است.

موسوی جزایری گفت: با مدیریت و برنامه ریزی به ویژه تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان شرکت حریر خوزستان علاوه بر خروج از زیان‌دهی و رسیدن به سوددهی، شاهد افزایش ٢۶ درصد فروش را شاهد بوده که امیدواریم در ماه‌های آینده افزایش بیشتری در فروش محصول شاهد باشیم.

وی با اشاره به قطعی‌های مکرر برق در تابستان اشاره کرد و افزود: امسال قطعی‌های پی‌در‌پی برق نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده بود که همین امر موجب شد تا خط تولید با خاموشی بیشتری در هفته مواجه شود، اما با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان خداروشکر میزان تولید محصول کاغذ تیشو در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته با افزایش چشمگیری روبه رو بود.

موسوی جزایری ادامه داد: برای تحقق شعار سال طرح‌های توسعه‌ای خوبی در شرکت حریر خوزستان در دستور کار است و رشد تولید در عرصه‌های مختلف، هزینه‌های شرکت را کاهش داده و کاهش قیمت تمام شده تولیدات را به همراه خواهد داشت و این امر می‌تواند به مهار تورم کمک کند و مهار تورم نیز خودبه‌خود رشد تولید را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: رشد تولید در گرو اتحاد، انسجام و حرکت محکم و قدرتمند تمامی مدیران و کارکنان در واحد‌های صنعتی است

موسوی جزایری خوزستان را استانی با فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های طلایی دانست و گفت: خوزستان با بهره مندی از منابع فراوان نیشکر و ظرفیت بالای تولید باگاس فرصت مناسب و کم نظیر تولید خمیر در دوران حفاظت از درخت و حفظ محیط زیست را فراهم آورده است.  

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان افزود: این شرکت از ظرفیت و توانمندی‌های لازم برای افزایش سوددهی برخوردار بوده که قطعاً با اجرایی نمودن طرح‌های توسعه‌ای و تکمیل زنجیره تولید علاوه بر افزایش تولید، زمینه ساز ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در استان خوزستان و شهرستان شوش خواهد بود

وی ادامه داد: برای اجرایی کردن طرح‌ها و همکاری و حمایت‌های پرسنل شرکت و مدیران بالا‌دستی (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی «شستا»، تاپیکو و تاسیکو) و ایجاد الگوی کامل و جامع کار جهادی از اهمیت بسزایی بالایی برخوردار است.

به گفته موسوی جزایزی؛ شرکت حریر خوزستان در صورت برطرف شدن مشکلات و موانع صادرات و اخذ مجوزات صادراتی با توجه به نزدیکی به مبادی صادراتی می‌تواند تاثیر فراوانی در افزایش تولید و فروش محصولات تولیدی داشته باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار